الجمعة، 17 أكتوبر، 2008

خبر عاجل

انا اسفة جدا للفترة الي بعدت فيها عن التدوين

لكن انتوا عارفين المدارس بدات و كنت الايام اللي فاتت

بحاول اتماشا مع الوضع

وما صدقت لقيت يوم اجازة و اعلن :

الى كل من سالوا عندي كام سنة و اللي كان اخرهم سندس و امل

اعلن ان نظريتكم قد اثبتت حيث جاءنا الخبر التالي

فقد اتمت عاشقة الحب العاشرة من عمرها

في اليوم ال22 من الشهر الماضي شهر ستمبر

ياه لا يمكن كنت اتصور اني هكمل عشر سنين مع مدونتي الحبيبة

بالرغم من صغر سني والمدرسة و مشاكلها التي لا حصر لها

لكن انا فعلا مش قادرة ابعد عن التدوين

مع ان الناس بتنصحني اني اتفرغ للمدرسة

لكن بقى ليا اعز اصدقاء و اقربهم لقلبي في المدونة دي

بتناقش معاهم و اسمع رايهم في كل اللي بكتبه انا حاسة اني

فعلا محظوظة باجمل الاوقات اللي كنت بستنى فيها بالاسابيع

عشان اشوف رايكوا و الفرحة اللي بتبقى على و شي و انا برد

واتناقش معاكوا و حالة الهستريا و العصبية اللي كانت بتصبني

لما كنتوا بتقولوا انكوا مش مصدقين اني عندي 9 سنين

يارب اكمل معاكوا ال11 سنة

و اهو انا بقول من دلوقتي انا عندي 10 سنين يعني مش عايزة

حد يسالني تاني الا بعد سنة اكون كملت ساعتها 11

و باي بقى عشان عندي واجب عربي و انجليش

اه و كمان عندي كام مسالة في الرياضيات

الى اللقاء

هناك 15 تعليقًا:

  1. كل سنه وانتى طيبه
    ويارب يوفقك فى دراستك

    ردحذف
  2. :):)
    ربنا يوفقك
    دى اول زيارة ليكى
    ومش هنسألك خالص عمرك اد ايه غير لما تتمى عشان تقولى بقى عندى 11 سنة
    :)

    ردحذف
  3. لووووووووووووووووووووووووووووولى

    لوووووووووووووووووووووووووووووولى

    لوووووووووووووووووووووووووووووووولى

    ألف ألف مبروك ياسكرة ............

    والله أنا فرحانة إنك كملتى العشر سنين

    ومع فرحتى برده أنا مستغربه جدا جدا

    جدا إزاى واحدة عندها عشر سنين تكتب

    الكلام الرائع ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مبحسدكيش ولاحاجة........

    ربنا يوفقك دائما يارب وتكبرى بسرعة

    بسرعة...ومدونتك تكبر معاكى.....

    "سندووووووووووووووووووووووووووووس"

    ردحذف
  4. كل سنة وانتي طيبة يا رارا

    وعقبال الـ 100 سنة

    ركزي في مذاكرتك وكوني مبدعة دايما وابدا

    منتظرة جديدك

    ردحذف
  5. كل سنة وانتى طيبة وعقبال ما تفضلى معانا لحد سن المعاش

    ردحذف
  6. romansy :

    و انت طيب
    و ربنا يستر
    من السنة دي في المدرسة

    تحياتي

    ردحذف
  7. نيرة و منةالله :

    شكرا لمروك
    و اتمنى تتكرر الزيارة

    ردحذف
  8. سندس وأمل :

    الله يبارك فيكي
    عموما الحمد لله
    انك مسالتنيش السؤال ده
    و انا في بداية المدونة
    ربنا رحمك من نرفزتي
    هههههههههه
    لكن انا دلوقتي اتعودت
    على السؤال ده
    و عملتلك موضوع كامل
    اتمنى تزوريني على طول

    تحياتي

    ردحذف
  9. Unique :

    ثانكس يونيكتي
    و ان شاء الله
    في جديد

    بالتوفيق

    ردحذف
  10. قلب مصرى :

    و انت طيب

    بس مش كتيرة
    شوية سن المعاش

    ردحذف
  11. 10 سنين دا انا على كده ابقى طنط بقى
    ههههههههههههههه
    كل سنه وانتى طيبه يا حبيبه قلب طنط

    ولو عايزه اة مساعده ف الانجلش انا موجوده يا قمر

    ردحذف
  12. مدونة جميلة بس أنا مش مصدق أنك عندك عسر سنين بس كلماتك ةوأسلوبك أكبر من كده....لالا...ما تحلفيش برده مش مصدق

    ردحذف
  13. بنت مصريه :

    اهلا وسهلا يا طنط
    مصرية
    نورتي المدينة
    و بصراحة انا فعلا
    عايزة مساعدة
    في الانجليش
    يريت تبقي تزوريني
    و انا هحضر الكتاب و القلم

    ردحذف
  14. الحب كما ينبغي ان يكون :

    فرحني جدا ان المدونة عجبتك

    ووووووووووواااء

    انا قلت محدث يكلمني في موضوع ثني تاني

    لا الا اذعل منه و احاصمه

    وووواء
    الجوك صدقني

    ردحذف
  15. كل سنه وانتى طيبة
    وربنا ينجحك
    تحياتى

    ردحذف

حاول أن تساعدني في إصلاح هذا العالم