الأحد، 27 سبتمبر، 2009

اغمرني






















كن لي مطراً يغمرني

اركض تحت قطراته و استشعرك في كل قطرة

أركض وأركض و أنا أطلق الضحكات

حتى إن تعبت

اجدك لي شمساً تحيطني أشعتها الذهبية بالدفء

فأكتشف أني على سطح برج عالٍ لأتأمل وجهك و عينيك السوداوين


التي تألقتا في السماء

تختفي عني فجأة

أقفز من أعلى

تلتقطني بين ذراعيك و تضمني بقوة


فأبكي لتمسح أناملك دموعي


كن لي كل شيء
فأنا أحتاجك قبل اي شيء

هناك 3 تعليقات:

  1. والله انتى رايقة

    .......

    لأ حلوة قوى بجد

    حاسة فيها حاجة محتاجة نقد
    بس انا دماغى مش شغالة فى الفترة الحالية

    ربما اعود لأفنسهالك

    بس فكرتها حلوة


    سلام عليكِ

    ردحذف
  2. نعكشة نورتيني
    شفتي حالة الروقان بقى

    اتمنى تكون عجبتك
    و انا عموما كتبتها بسرعة اوي
    اقل من ربع ساعة تقريبا
    فملحتش اركز فيها
    طبعا مستنية تعليقك التاني
    و ان شاء الله
    استفيد منه

    تحياتي

    ردحذف
  3. رقيقة تلك الكلمات البسيطة على مافيها من معاني جميلة

    دمت مبدعة

    ردحذف

حاول أن تساعدني في إصلاح هذا العالم