الأربعاء، 22 يونيو 2011

انتحار


لم أخلق لأكون نموذجًا سيئًا/ جيدًا، خلقت فقط لأكون نموذجًا إنسانيًا..
فلا تتوقع أكثر من ذلك.
______________________
نفسي أنتحر..!!
لا مش الانتحار العادي بتاع الناس التعبانة نفسيًا ده 
انتحار من نوع تاني..  يعني نفسي أطلع برج عالي أوي، وميكنش حد هناك..
أشيل طرحتي وجزمتي، وأفرد شعري، وأنط..:)
مش لازم يحصلي حاجة يعني هوصل الأرض سليمة وكل حاجة
لكن عايزة أحس بالهوا وهو بيعدي جوايا......

هناك 4 تعليقات:

  1. انطلقي يا ايثار حلقي في الفضاء مع الطيور دعي رياح السعادة تحملك بين جناحيها
    تحياتي

    ردحذف
  2. (:

    عندِك حق انا مجرد انسان لا كويس و لا سيىء

    ...........

    عارفة انا بحب الأحساس دة جداً

    أيوة اصل احياناً كتيرة بأحلم انى على مبنى عالى

    و بكون حاسس انى بحلم فبنط و انا مش خايف

    بنط و انا عندى لذة فظيعة بأنى طاير

    (:

    ردحذف
  3. ايه الانتحار الامور ده..^_^

    ردحذف
  4. بجد يبقى احساس تحفه فعلا
    مدونتك جميله اوى :))

    ردحذف

حاول أن تساعدني في إصلاح هذا العالم